"Креативні ідеї для творчих педагогів"


Методичні рекомендації для молодих спеціалістів

Мета: визначити рівень креативних здібностей педагогів. Розвинути їх можливості творчого бачення. Спонукати до креативного підходу під час навчально-виховної діяльності.

Хід проведення

І. Як ви розумієте термін «креативність»? (СЛАЙД 2)

ІІ. Тест «Визначення рівня креативності» (СЛАЙД 3)

ІІІ. Розминка для розвитку креативного мислення

1. Дудли – це цікавий винахід американського автора-юмориста Роджера Прайса та креативного продюсера Леонарда Стерна, запропонований ними в 1950 роках. Назва droodle походить від трьох слів "doodle" (каракулі), "drawing" (малюнок) и "riddle" (загадка). Навіть саме назва винаходу цілком відбражає креативне мислення авторів. (СЛАЙД 4)

2. Всі знають , що картопля дуже корисна, але визначте, яка шкода від картоплі? (СЛАЙД 5)

3. Вправа «Що зображено?» (СЛАЙД 6-7)

4. Вправа «Про що ця картина?» (СЛАЙД 8)

5. Вправа «Друге життя». Як можна використати: газету, лампу, бабіну з-під скотча? (СЛАЙД 9-10)

ІV. Готуємось до літнього періоду. (СЛАЙД 11)

Літо – оздоровчий період, пора розваг та пізнання. З набору певних речей (дріт, пакет, скотч, диски тощо) слід зробити прикрасу для майданчика.

V. Креативний підхід у різних видах діяльності(СЛАЙД 12-13)

Назвіть креативні прийоми навчання дітей у різних видах діяльності.

VI. Гра «Архітектор» (СЛАЙД 14)

Ви працюєте в архітектурному бюро. Отримали замовлення: створити проект будинку. Замовник залишив побажання, щоб проект був заснований на наступних словах: МИША, МОЛОКО, ДЗЕРКАЛО.

ТОМУ будинок може бути з дзеркальними стінами, двері у вигляді мишачої нори, фонтан у вітальні у вигляді глечика з молоком тощо.

Кіт, трикутник, яблуко, троянда
Квадрат, водоспад, корзина, чайка
Море, сніг, віник, парасолька
Ромб, горіх, собака, зірка
Яйце, ручка, піаніно, пір’їна
Мушля, ґудзик, скрипка, трава
Перлина, кінь, крига, сир
Заєць, стілець, кульбаба, скло
Телефон, дзвіночок, папуга, голка
Кактус, книжка, павутиння, пісок
Береза, відро, малина, крокодил
Цукор, калина, цегла, бинт

VII. Вправа «Казка» (СЛАЙД 15)

Кожен пише 1 речення, інший намагається продовжити із зав’язкою, кульмінацією та закінченням.

Підведення підсумку (СЛАЙД 16)

Кiлькiсть переглядiв: 136

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.